Müşteri Hizmetleri
Belli bir sistem ve hedefler çerçevesinde sunulan hizmetler, müşteri gereksinimleri, beklentileri ve sektörel değişimler tanımlanmakta ve sürekli yenilenmektedir. Şirketlerin bilişim teknolojilerinde ihtiyaç duyduğu tüm çözümlere cevap veren LOGO hizmetleri 7 gün 24 saat kesintisiz olarak verilmektedir. Müşterilerin bilgi altyapılarında meydana gelen sorunları anında çözmek amacıyla, telefon desteğinden 4 saatte müdahaleye varan acil destek ve web hizmetlerine kadar her türlü hizmet kesintisiz olarak sunulmaktadır.

Telefon Destek Hizmeti
LOGO olarak, teknik rehberlik hizmeti ve karşılaşılan problemlerin çözümü için telefonla 7 gün 24 saat teknik destek hizmeti vermektedir. Tele-Destek hizmeti ayrıca web destek hizmetleri ile de desteklenmektedir. 

Hizmetlerimize ulaşmak için destek merkezimizi arayabilir yada e-destek hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

Paket Destek Hizmeti
Kullanıcıların telefon destek, acil destek, kuruluş ve bakım ihtiyaçlarından avantajlı yararlanmalarını sağlamak amacıyla hizmet paketleri hazırlanmıştır. Hizmet paketine sahip kullanıcıların ürün güvenliğini sağlamak amacıyla, ayda bir kez, ortalama 2 saat olmak üzere Müşteri Destek Temsilceleri düzenli ziyaretlerde bulunmaktadırlar.

Hizmetlerimize ulaşmak için destek merkezimizi arayabilir yada e-destek hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

Veri Bakımı
LOGO, müşterilerinin veri kayıplarını ortadan kaldırmak, mevcut verilerin tutarlılığını kontrol etmek ve gerektiğinde veri düzeltme hizmeti olarak tanımlanan veri bakım hizmetini, müşteri talepleri doğrultusunda LOGO ya da müşteri ofislerinde vermektedir. Veri Bakım Hizmeti, Sorun Teşhis ve Çözüm olmak üzere iki aşamadan oluşmaktadır.


Hizmetlerimize ulaşmak için destek merkezimizi arayabilir yada e-destek hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

On-Line Destek Hizmeti
LOGO, uzaktan on-line bağlantı yoluyla kullanıcının sistemine bağlanarak, anında sorun teşhisi, dosya transferi yapmaktadır.


Hizmetlerimize ulaşmak için destek merkezimizi arayabilir yada e-destek hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

1 yorum:

  1. logo danışmanı, logo yazılım, logo kurulum, logo servis, logo bayi, logo fatura dizayn, logo raporlama, logo sql, logo yedekleme, logo start, logo go, logo goplus , logo go3, logo connect, logo tiger,logo e-fatura , logo e-defter, logo sistem uzmanı, logo satış, logo 32051 , logo 32047 , logo CANNOT CONNECT TO LOGO SERVER HATASI, logo bordroplus, logo üretim, logo beyanname verme, netsis danışmanı, netsis kurulum, netsis devir, logo dilovası, logo gebze, logo şekerpınar, logo çayırova, logo pendik, logo kartal, logo kurtköy, logo tuzla, logo kartal, logo maltepe, logo bostancı, logo kadıköy, logo karaköy, logo eminönü, logo taksim, logo istanbul, logo beylikdüzü, logo ataşehir, logo üsküdar, logo ankara, logo izmir, logo kayseri, logo trabzon, logo antalya, logo Eskişehir,logo e-defter verme,logo yerinde hizmet, logo uzaktan kurulum, smmm stajyer, muhasebe eğitimi, logo terminal tanımlama, logo kullanıcı tanımlama,logo servis ücreti ne kadar, logo lem yenileme, logo go 3 geçiş, bilgisayar formatlama, vrüs programı kurulumu, microsoftoffice kurulum,logosupport

    YanıtlaSil