Aynı numaralı bir fiş daha var - mesajı ile karşılaşıyorum? Ne yapabilirim? Cari hesap fişi, irsaliye, fatura, banka, kasa, muhasebe gibi modüllerde karşılaşılan 'Aynı numaralı bir fiş daha var' mesajı genelde kullanıcının sürekli olrak programın otomatik olrak aldığı fiş numaralarına elle manuel müdahele etmesi yani değiştirmesinden kaynaklanmaktadır. Diğer nedenleri ise; Devir işlemlerinden sonra gerekli düzenlemelerin yapılmaması, Aynı numaralı dönem veya firmaların defalarca silinip eklenmesi, Kullanıcı müdahalesi, Yanlışlıkla yapılan fiş numaralama işlemleri şeklinde sıralanabilemktedir. Fişlerin yeniden numaralandırılması gerekiyorsa yeniden oluşşturulması sorunu çözmektedir. Fiş numaralama ve düzenleme öncesinde mutlaka yedek alınız.

1 yorum:

  1. logo danışmanı, logo yazılım, logo kurulum, logo servis, logo bayi, logo fatura dizayn, logo raporlama, logo sql, logo yedekleme, logo start, logo go, logo goplus , logo go3, logo connect, logo tiger,logo e-fatura , logo e-defter, logo sistem uzmanı, logo satış, logo 32051 , logo 32047 , logo CANNOT CONNECT TO LOGO SERVER HATASI, logo bordroplus, logo üretim, logo beyanname verme, netsis danışmanı, netsis kurulum, netsis devir, logo dilovası, logo gebze, logo şekerpınar, logo çayırova, logo pendik, logo kartal, logo kurtköy, logo tuzla, logo kartal, logo maltepe, logo bostancı, logo kadıköy, logo karaköy, logo eminönü, logo taksim, logo istanbul, logo beylikdüzü, logo ataşehir, logo üsküdar, logo ankara, logo izmir, logo kayseri, logo trabzon, logo antalya, logo Eskişehir,logo e-defter verme,logo yerinde hizmet, logo uzaktan kurulum, smmm stajyer, muhasebe eğitimi, logo terminal tanımlama, logo kullanıcı tanımlama,logo servis ücreti ne kadar, logo lem yenileme, logo go 3 geçiş, bilgisayar formatlama, vrüs programı kurulumu, microsoftoffice kurulum,logosupport

    YanıtlaSil